E-mail Marketing
Jouw bestaande klanten of mensen die ingeschreven zijn op je nieuwsbrieven laten converteren? Dat is kinderspel! Door strategische copywriting, creatieve inhoud en opvallende afbeeldingen, zorgen wij voor e-mails die opvallen in drukke mailboxen, aandachtig gelezen worden en effectief extra omzet met zich meebrengen!
2 types e-mail marketing
Gepersonaliseerd
Elke ontvanger is uniek en wil persoonlijk aangesproken worden. Door een diepe analyse naar jouw doelgroep zorgen wij voor een persoonlijke aanpak die resoneert met iedere individuele lezer. Hierdoor zorgen we ervoor dat meer e-mails worden geopend en de betrokkenheid toeneemt, wat resulteert in meer omzet per e-mail.
Geautomatiseerde Workflows
Efficiëntie is key! Met geautomatiseerde
e-mail campagnes kan je oneindig veel tijd besparen en je efficiëntie maximaliseren. Of het nu gaat om welkom reeksen, winkelwagen verlating of klant loyaliteitsprogramma's, we zorgen dat er altijd tijdig en doelgericht gecommuniceerd wordt.
Waarom kiezen voor E-mail Marketing bij
1. Strategische expertise
Onze strategieën op maat zijn ontworpen om jouw merk en bericht op de voorgrond te plaatsen in een overvolle inbox!
2. Technische kennis
Onze knowhow zorgt ervoor dat je e-mails correct worden afgeleverd, niet in de spam terecht komen en optimaal presteren.
3. Creatieve inhoud
Door boeiende en aantrekkelijke e-mailinhoud onderscheiden we jouw merk en zorgen we ervoor dat de ontvangers de e-mails op het puntje van hun stoel lezen.
4. Voortdurende innovatie
We blijven innoveren en passen de nieuwste technieken toe om jouw e-mails up-to-date en effectief te houden.
Case
E-mail Marketing
Meteen met de eerste e-mail campagne hadden we al een extra omzet gegenereerd van €727.00
Ik ben tevreden over de manier van werken en flexibiliteit. Ik ben een tevreden klant.
Veelgestelde vragen over E-mail Marketing
→ E-mail marketing is een digitale marketingstrategie waarbij e-mails worden gebruikt om producten of diensten te promoten, relaties met klanten op te bouwen en potentiële klanten te converteren. Kortom: een strategie om leads te genereren!
→ E-mail marketing is een directe en persoonlijke manier om te communiceren met klanten. Het heeft een grote ROI, helpt bij het opbouwen van klantrelaties en is zeer effectief bij het stimuleren van verkoop en klantbetrokkenheid!
→ Je kan dit via allerlei KPI’s meten: Open rate, CTR, conversieratio, bounce rate, unsubscribe rate … Maar geen zorgen! Wij communiceren alles met jullie in mensentaal zodat alles duidelijk is.
→ De frequentie hangt sterk af van jouw doelstellingen, aard van de e-mails en doelgroep. Dit kan maandelijks, wekelijks of soms zelfs dagelijks. Maar geen zorgen! Wij geven hier gericht advies op gebaseerd op jouw wensen.